Мова сайту:

Оплата і доставка

1. Доставка матраців та топперів ТМ elMatro та ТМ Gut Haus від виробника Divaso до дверей або на відділення безкоштовна, відмічено стікером.

2. Доставка компанією Нова Пошта - за тарифами перевізника.

Адреси відділень Нової Пошти

Трекінг Нової Пошти

3. Компанією Укр Пошта - по тарифам перевозчика. 

Адреси відділень УкрПошти

Трекінг УкрПошти

4. Кур`єрська доставка по м.Дніпро

5. Самовивіз з нашого складу

При отриманні товару обов'язково перевірте цілісність упаковки і товару.

ВАРІАНТИ ОПЛАТИ

Оплата при отриманні (комісія 2% за наложений платіж за рахунок покупця)

У разі, якщо ви купили матрац стандартного розміру, ви можете оплатити покупку при отриманні на відділенні пошти або при адресній доставці. Попередньо перевірте товар в присутності співробітника пошти.

Безготівковий розрахунок для фізичних та юридичних осіб

При оформленні замовлення за безготівковим розрахунком ми надішлемо рахунок з реквізитами для оплати. Якщо Вам потрібен матрац нестандартного розміру або з наповненням за індивідуальним замовленням, передоплата буде складати 100%.

Реквізити для оплати в ПАТ «Приватбанк»:

Код ЄДРПОУ 43915231

МФО 305299

Р/р UA513052990000026001050544303

ТОВ «ДІВАСО»

Оплата на банківську карту

Наш консультант відправить Вам реквізити для оплати на банківську карту за обрані товари.

Приват24

Оплата заказу здійснюється через Ваш особовий кабінет платіжної системи Приват24

Онлайн-оплата банківською картою через систему LiqPay

Ви можете оплатити заказаний товар банківською картою безпосередньо на сайті через платіжну систему LiqPay.

Оплата частинами ПриватБанку

Товари, відмічені на нашому сайті символом   Ви можете придбати частинами терміном до 6 платежів за допомогою сервісу "Оплата частинами" від ПриватБанку.

Додаткова інформація про доставку та оплату

Для транспортування матраци упаковують в поліетилен. Рекомендуємо - при отриманні посилки у відділенні пошти або при кур'єрській доставці до дверей, відкривайте і перевіряйте посилку, не відходячи від співробітника пошти або кур'єра! Переконайтеся, що упаковка без пошкоджень, товар прийшов в повному обсязі, того виду та якості, яке ви замовляли, переконайтеся, що на товарі немає видимого виробничого браку або пошкоджень.

Якщо ви не впевнені в правильності вибору матраца - не розпаковувайте його.

Якщо ви бачите, що в посилці не той товар, який ви замовляли, або ви знайшли пошкодження на товарі або брак, прохання відразу ж повідомити про це співробітнику пошти, написати заяву-претензію та відправити товар нам назад. Ми надішлемо вам інший товар на заміну!

Перед використанням необхідно зняти упаковку з матрацу і залишити його в провітрюваному приміщенні на 24-72 години до повного зникнення сторонніх запахів. Залежно від ступеню вентиляції приміщення для повного зникнення запаху може знадобитися від 3 днів до 3 тижнів.

У матраці, виготовленому з використанням натуральних матеріалів (кокос, льон, бавовна, конопля, вовна і таке інше), присутній запах, властивий цьому натуральному матеріалу, який зберігається в матраці, і це не є дефектом.

Купуйте у нас і користуйтеся з задоволенням!